Hattyú Dental

HATTYÚ DENTAL - Dr. Freisleben András
1015 Budapest, Hattyú utca 14., VII. emelet (Hattyúház)
Telefon: (36)-30-9913-531, (36)-1-201-7521 , e-mail: info@hattyudental.hu

BEMUTATKOZÁS RENDELŐ KEZELÉSEK ÁRAK, EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK ELÉRHETŐSÉG
Hattyú Dental

A legmagasabb fokú biztonság érdekében a korábban egy légtérben lévő kezelőinket elválasztottuk. Egy műszakban csak egy fogorvos dolgozik, pácienseinket a két kezelőhelyiségben felváltva fogadjuk. Munkánkat a fokozott infekciókontroll követelményeit maximálisan figyelembe véve végezzük. Minden kezelés után alapos felületfertőtlenítés és ózonos levegőcsírátlanítás történik az előzetesen használt helyiségben.

Kérjük a megbeszélt időpontok pontos betartását, a szükségtelen várakozás és a többi pácienssel való találkozás elkerülése érdekében. Lehetőség szerint egyedül, kísérő nélkül és szájmaszkban érkezzenek. Érkezéskor minden alkalommal kézfertőtlenítés, testhőmérséklet mérés és egy kockázatértékelő kérdőív kitöltése szükséges. Kérjük, ha a megbeszélt időpont előtti napokban láz, felső légúti panaszok, influenzaszerű tünetek jelentkeznének vagy igazolt SARS-CoV-2 fertőzött személlyel kerültek kapcsolatba, telefonon kérjenek későbbi terminust.

A fenti intézkedések okozta többletköltségek egy részét kénytelenek vagyunk Önökre hárítani. A fokozott infekciókontroll díja 5.000 Ft alkalmanként.

Bemutatkozás Rendelő Kezelések Árak, egészségpénztárak Elérhetőség

Hattyú Dental © 2021